Reklama

Wspólna akcja promocyjna Cieszyna i Nutelli wzbudziła mieszane uczucia mieszkańców

02/08/2021 23:10

Miasto Cieszyn na swoim oficjalnym facebookowym fanpage'u pochwaliło się umieszczeniem zdjęcia Rotundy na etykietach popularnego smarowidła, w ramach akcji "Nutella Kocha Polskę". Obok cieszyńskiej Rotundy pojawiła się również ramka na zdjęcia w kształcie słoika Nutelli. Jak oceniają ten pomysł mieszkańcy miasta?

"Co mają ze sobą wspólnego Wzgórze Zamkowe i Nutella?" - na to pytanie odpowiedziało miasto Cieszyn, prezentując na swoim facebookowym profilu efekty akcji "Nutella Kocha Polskę", w ramach której na etykietach kremu do smarowania pojawiło się 16 zdjęć miast, które zostały wybrane z pomocą PTTK. Na jednej z nich wydrukowano zdjęcie Rotundy, cieszyńskiego zabytku znajdującego się na Wzgórzu Zamkowym. Równocześnie, przy Rotundzie pojawiła się ramka w kształcie słoika Nutelli, w której mieszkańcy i turyści mogą zrobić sobie zdjęcie.

Pod postem pojawiło się sporo komentarzy, wśród których można znaleźć zarówno słowa zachwytu, jak i krytyki. Podczas kiedy część komentujących osób ucieszyła się z tego pomysłu, to jednak częściej pojawiają się komentarze negatywnie oceniające akcję. Wśród słów krytyki pojawiły się opinie, że ramka przy zabytku psuje przestrzeń, wiele osób przytacza również argumenty wskazujące na promowanie niezdrowego sposobu odżywiania, przypominając, że dwoma głównymi składnikami Nutelli są cukier i olej palmowy, którego produkcja przyczynia się do wycinania lasów tropikalnych.

Foto: Cieszyn Robi Wrażenie FB

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do