Reklama

Mówiła Krystyna Czubówna - ponad 32 tys. zł na spot promujący spalarnię w Bielsku-Białej

Kurier.BB
25/02/2021 23:30

W ostatnim czasie duże zaciekawienie wywołał emitowany w lokalnym radiu spot reklamowy z udziałem znanej lektorki Krystyny Czubówny. Spot jest częścią kampanii informacyjnej Urzędu Miasta, dotyczącej budowy instalacji termicznego przekształcania odpadów (potocznie zwanej spalarnią, choć w treści spotu pojawia się nazwa ekospalarnia).

Radnego Janusza Buzka zainteresowały koszty, poniesione przez budżet miasta na produkcję i emisję spotu. Z odpowiedzi udzielonej przez zastępcę prezydenta Piotra Kucię wynika, że produkcja spotu kosztowała 5 289 zł i została opłacona przez spółkę komunalną Zakład Gospodarki Odpadami SA, nie obciążając bezpośrednio budżetu samorządu. Natomiast emisja na falach lokalnego radia kosztowała 27 328 zł. Łączny koszt wyniósł zatem 32 617 zł. Prezydent podkreślił, że „przeprowadzenie kampanii informacyjnej dla bielszczan w tak istotnej dla miasta sprawie uważa za niezbędne i zgodne z ustawą o finansach publicznych”. 

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do