Reklama

Chcesz zyskać sympatię u klientów? Podaruj im kubki reklamowe z logo Twojej firmy!

01/12/2022 08:17

Gadżety promocyjne to jeden z tradycyjnych sposobów na reklamowanie swojej firmy, usługi czy wydarzenia. Wielu przedsiębiorców decyduje się na kubki reklamowe z logo. Dlaczego? Ponieważ są wygodne i przydatne na co dzień. Jakie inne zalety mają kubki, jak wybrać idealny model dla siebie i co na nim umieścić? Podpowiadamy!

Kubki firmowe z logo – w jaki sposób pomogą zyskać sympatię klientów?

Kupując kubek promocyjny z logo, klient z pewnością będzie używał go kilka razy dziennie. Pomyśl o nim jak o swoim osobistym billboardzie. To właśnie tam ludzie zobaczą Twoje logo i zapamiętają nazwę Twojej firmy. W ten sposób możesz dotrzeć do klientów, z którymi nie masz bezpośredniego kontaktu.

Kubki z logo są jednym z najlepiej sprzedających się produktów promocyjnych. Ten rodzaj towaru ma wyższą wartość symboliczną niż wiele innych przedmiotów promocyjnych. Kiedy więc klienci otrzymają w prezencie kubek z logo, będą go postrzegać jako bardziej wartościowy prezent niż długopis z logo. Kiedy klienci używają kubka, logo będzie widoczne dla wszystkich wokół nich. Będą oni widzieć nazwę Twojej firmy za każdym razem, gdy będą używać kubka. Z czasem logo stanie się znajome, a klienci zapamiętają Twój brand.

Kubki reklamowe na zamówienie – na co zwrócić uwagę przy wyborze idealnego kubka?

Główną rzeczą, na którą musisz zwrócić uwagę przy wyborze kubków, jest ich rozmiar. Nie chcesz przecież, aby Twoi klienci czuli się niekomfortowo, gdy będą korzystać z upominkowego kubka. Uważaj, aby kubek nie był zbyt duży lub zbyt mały. Ogólnie rzecz biorąc, najlepszy rozmiar kubka to około 250-400 ml.

Musisz również zwrócić uwagę na materiał, z którego wykonany jest twój kubek. Jeśli zamawiasz personalizowane kubki reklamowe u producenta, możesz wybrać wśród wielu rodzajów, wykonanych z różnych materiałów. Kubek ceramiczny jest lepszym wyborem na kubek, ponieważ można go myć w zmywarce i jest długotrwały. Kubek plastikowy jest nieco tańszy od ceramicznego, ale nie zawsze można go myć w zmywarce. Mimo to wciąż masz możliwość umieścić swoje logo, nazwę firmy lub wydarzenia na takim kubku.

Czarny, matowy z korkową podstawą kubek reklamowy od TampoGadzet.pl

Nadruki reklamowe na kubkach – co najlepiej umieścić na gadżetach promocyjnych?

Jeśli chodzi o znalezienie najlepszego nadruku do umieszczenia na kubku, musisz wybrać coś, co spodoba się Twoim odbiorcom. Postaraj się wybrać taki wzór, który wyróżni Twój produkt. Możesz umieścić swoje logo, slogan, nazwę firmy i inne ważne informacje. Staraj się unikać umieszczania dodatkowych informacji, które nie są związane z Twoją działalnością. Jeśli umieścisz zbyt wiele informacji na swoim kubku, będzie on wyglądał zbyt chaotycznie, a klienci mogą nie zrozumieć, o co chodzi w wiadomości, jaką chcesz przekazać przez nadruk.

Postaraj się, aby wybrany nadruk był wysokiej jakości – zarówno jeśli chodzi o jego projekt, jak i wykonanie. Ładny wzór ucieszy Twoich klientów, a dodatkowo nie zniszczy się podczas częstego używania kubka.

Podsumowanie

Kiedy wybierasz najlepszy rodzaj prezentu promocyjnego dla swoich klientów, ważne jest, aby rozważyć, kto, kiedy i do czego będą go używać. Kubki promocyjne z logo mogą być wykorzystywane na wiele różnych okazji i pasują do wielu branż i przedsiębiorstw. Postaw na typ kubka, który najlepiej pasuje do Twojej firmy i upewnij się, że wybierzesz projekt i logo, które spodoba się Twoim klientom. Umieszczenie odpowiednich informacji na kubku może pomóc Ci dotrzeć do odbiorców, do których być może nie dotarłbyś w inny sposób.

Artykuł Sponsorowany

 

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do