
Jak GPS chcemy pomóc firmom w znalezieniu najlepszej drogi do sukcesu na rynku. A ten można osiągnąć dzięki innowacjom. Wdrażanie nowych produktów i usług wydaje się być oczywistym, ale niełatwym procesem. Dlatego zapraszamy najlepszych biznesowych doradców, specjalistów od user experience, zarządzania wzornictwem, trendów i procedur, bo każda zmiana wymaga nowych kwalifikacji.
I SPOTKANIE: Badanie potrzeb i projektowanie usług jako narzędzie budowania przewagi rynkowej firmy
4.11.2016 (piątek), godz. 10.00–12.00, Zamek Cieszyn, Oranżeria
Prowadząca: dr Agnieszka Szóstek
Zajmuje się strategicznym zarządzaniem designem oraz prowadzi projekty mające na celu stworzenie innowacyjnych rozwiązań przy wykorzystaniu procesu zorientowanego na użytkownika. Jest szefem Biura Innowacji w Przestrzeni Akademickiej na Uniwersytecie Warszawskim, wcześniej współpracowała z Play, gdzie wprowadzała myślenie projektowe (design thinking). Współpracowała także z Allegro, BZWBK, PZU, Netią, Tatrzańskim Parkiem Narodowym, Śląskim Urzędem Wojewódzkim oraz innymi firmami i organizacjami, poszukującymi pomysłu na to, jak tworzyć emocjonalną wartość swojej marki w oczach klientów. Wykłada w Polsce i za granicą Customer Experience. Ukończyła studia z projektowania interakcji, obroniła doktorat na wydziale Wzornictwa Przemysłowego na Politechnice w Eindhoven w Holandii.
Współczesny konsument intensywnie poszukuje nowych doświadczeń i doznań, jednocześnie jest zasypywany lawiną informacji. Kluczowym wydaje się zrozumienie relacji między sferą doświadczeń odbiorców a biznesem, próbującym zrozumieć i zaspokoić ich potrzeby. Prowadząca spotkanie pokaże jak wielką wartość daje przysłuchiwanie się potrzebom klientów oraz w jaki sposób wykorzystać tę wiedzę w procesie projektowania usług. Udowodni, że nie musi to być ani trudne ani drogie
Udział: 150 zł brutto od osoby (druga osoba z jednej firmy lub organizacji, członkowie Śląskiego Klastra Dizajnu oraz Klubu Przedsiębiorcy w Cieszynie: 100 zł brutto).
II SPOTKANIE: 10 najczęściej popełnianych błędów we współpracy inwestora z projektantem
16.11.2016 (środa), godz. 10.00–13.00, Zamek Cieszyn, Oranżeria
Prowadzący: Zdzisław Sobierajski
Zajmuje się audytami, planowaniem i budżetowaniem procesów projektowo-wdrożeniowych dla nowych produktów przemysłowych. Jest ekspertem sieciowym PARP w dziedzinie przetwórstwa tworzyw sztucznych, technologii kompozytowych, implementacji wzornictwa przemysłowego i usług oraz procesów wdrożeniowych w firmach sektora MŚP. Wyróżniony nagrodą WIPO Award for Innovative Enterprises oraz w konkursie Design Management Europe Award. Opracowana przez jego zespół technologia czterofazowych materiałów kompozytowych Quadur została finalistą konkursu "Dobry Wzór 2013". Prowadzi program stypendialno-stażowy dla młodych projektantów www.polyester-design.com. Prowadzi warsztaty z projektowania procesów wdrożeniowych oraz budowania relacji projektantów i przedsiębiorców.
Formułowanie zadań (briefu) i odbiór wykonanej pracy są to dwa pola, na których najczęściej występują kosztowne konflikty pomiędzy inwestorem a projektantem. Stosowanie czytelnych, zrozumiałych dla obu stron kryteriów jest kluczem dla prowadzenia procesu projektowo-wdrożeniowego. Dlatego podczas spotkania będziemy mówić o tym, jak formułować zadania i w jaki sposób weryfikować kompetencje, aby móc uniknąć konfliktowych sytuacji.
Spotkanie bezpłatne, organizowane w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie