
Praktycznie każdego dnia w pociągach Kolei Śląskich znajdowane są przedmioty pozostawione przez roztargnionych pasażerów. Dotychczas informację o tym czy zguba została znaleziona w pociągu można było uzyskać jedynie telefonicznie. Teraz przewoźnik, idąc z duchem czasu, stworzył internetowy Punkt Rzeczy Znalezionych, gdzie publikowane są informacje o znalezionych przedmiotach. Nowością jest również to, że każdy z pasażerów może za pomocą komentarza zapytać czy zgubiony przez niego przedmiot nie został przypadkiem znaleziony w pociągu, którym podróżował. Internetowy punkt dostępny jest na Facebooku, pod adresem facebook.com/PRZKS.
Znalezione przedmioty przekazywane są do punktu znajdującego się na dworcu kolejowym w Katowicach, skąd może odebrać je osoba uprawniona, po wcześniejszym kontakcie pod nr. tel. +48 727 030 045. Rzeczy nie odebrane przekazywane są do prowadzonego przez starostę Biura Rzeczy Znalezionych. Przedmioty, które zgodnie z przepisami nie mogą być tam przekazane, zostają zlikwidowane po 30 dniach.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie