
Bielsko-Biała znalazło się w gronie miast, które najlepiej radzą sobie w walce z chaosem reklamowym. Obok nas są także Poznań, Gdynia, Częstochowa i Warszawa. Najciekawsze przykłady z całej Polski można zobaczyć w galerii przygotowanej specjalnie dla czytelników Portalu Komunalnego. Jednocześnie na łamach portalu trwa głosowanie, w którym można oceniać działania podjęte przez poszczególne samorządy.
W celu skutecznej walki z chaosem reklamowym w Bielsku-Białej w 2013 r. prezydent miasta powołał roboczy zespół ds. porządkowania i estetyzacji przestrzeni publicznej. Zadaniem zespołu jest m.in. działanie na rzecz likwidacji nielegalnie zamontowanych urządzeń reklamowych wolnostojących i na elewacjach budynków. Polegają one na: monitorowaniu przestrzeni publicznej miasta, sporządzaniu dokumentacji dotyczącej samowolnie montowanych reklam i wnioskowaniu o podjęcie działań administracyjnych w sprawie samowoli budowlanej do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Piękna ta kamienica - rzeczywiście estetyzacja na medal!