
Aby załatwić swoje sprawy, mieszkańcy mogą kontaktować się telefonicznie, mailowo oraz za pośrednictwem poczty, ePUAP i SEKAP.
Wszystkie wizyty, które zostały zarezerwowane poprzez internet, zostały odwołane. Wnioski, dokumenty czy tablice rejestracyjne mogą być składane jedynie za pośrednictwem poczty. W ten sam sposób dokumenty wydawane mieszkańcom będą im dostarczane.
Starostwo, prosząc mieszkańców o załatwienie tylko najpilniejszych spraw, przypomina, że wprowadzona w kraju sytuacja epidemiczna wyłącza karanie z tytułu naruszenia art. 140 mb Prawa o ruchu drogowym. Oznacza to, że w przypadku nie powiadomienia o kupnie lub sprzedaży auta oraz nie zarejestrowaniu auta sprowadzonego z terytorium Unii Europejskiej, nie podlegamy karze pieniężnej. Na co dzień musimy liczyć się z karą od 200 do 1000 złotych.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie