Reklama

Logo Bielska-Białej po liftingu

23/01/2013 14:18

W Urzędzie Miejskim zaprezentowano dzisiaj odnowione logo Bielska-Białej. Logo po liftingu systematycznie będzie pojawiało się na wszystkich materiałach promocyjnych naszego miasta.




Obowiązujące dotychczas logo Bielska-Białej powstało w 1996 r.  Jego czcionka, jak i kolorystyka nawiązują do stylizacji lat 90-tych. Logo jest bardzo dobrze rozpoznawalne i kojarzone z Bielskiem-Białą dlatego o jego lifting została poproszona profesjonalna agencja Papajastudio mająca bardzo duże doświadczenie w budowaniu jakości marek i produktów.

Specjaliści z tej agencji, po konsultacji z autorem znaku, zadecydowali, że najlepiej zachować jego obecną formę i pracować tylko nad kolorystyką i typografią. Nowy projekt ma na celu unowocześnić wizerunek miasta i harmonijnie nawiązywać do dotychczasowych działań.

Zastosowanie koloru pomarańczowego podkreśla ważny sposób interpretacji znaku - widzimy tu motyw człowieka. Osoba ta jest dynamiczna, w ruchu, może zjeżdża na nartach, może przygotowuje się do lotu szybowcem, jest przedsiębiorcza i ciekawa świata.

Znak dodatkowo nabiera przestrzenności - "bryłowatości", dzięki gradientom promienieje z niego energia. Pomarańczowa linia to również rozrastające się po obu stronach rzeki Białej miasto - a zatem podkreśla się "tkankę miejską" i kompaktowość Bielska-Białej.

Zieleń podkreśla oczywiście najważniejsze atrybuty związane z położeniem naszego miasta, jak i to, że są tu parki, liczne skwery i  tereny zielone.



 

źródło UM Bielsko-Biała

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do