
Radny Andrzej Gacek zapytał Prezydenta Jarosława Klimaszewskiego o wydatki poniesione w 2023 roku na reklamę i publikację ogłoszeń w stacjach radiowych i telewizyjnych oraz w prasie, a także o wydatki na zakup prasy codziennej, publikację ogłoszeń oraz koszt druku i kolportażu Magazynu Samorządowego.
Przedmiotowe wydatki zaprezentował Sekretarz Miasta Igor Kliś. Okazuje się, że w 2023 roku miasto wydało ponad 370 tys. zł na reklamę, w tym 18 450 zł w stacjach telewizyjnych, 152 716,83 zł w stacjach radiowych oraz 200 178,92 zł w prasie.
Publikacja ogłoszeń, życzeń i kondolencji w prasie pochłonęła 86 495,96 zł, przy czym najwięcej wydano w Kronice Beskidzkiej - 36 583,86 zł, Dzienniku Zachodnim - 18 204,00 zł oraz Monitorze Urzędowym - 9 040,50 zł.
Na zakup prasy codziennej w wersji papierowej wydano 58 291,61 zł, a w wersji on-line 9 164,41 zł, a na druk i kolportaż Magazynu Samorządowego 283 920,00 zł.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie