Reklama

Ile Urząd Miejski w Bielsku-Białej wydał na reklamę w lokalnych mediach?

12/03/2022 13:19

Na prośbę jednego z radnych Urząd Miejski w Bielsku-Białej przedstawił szczegółowe zestawienie wydatków na reklamę w lokalnych mediach. Rekordzista zarobił ponad 170 tys. zł.

Radny Andrzej Gacek (PiS) zapytał Prezydenta Jarosława Klimaszewskiego o wydatki poniesione w 2021 roku na reklamę i publikację ogłoszeń w stacjach radiowych i telewizyjnych oraz w prasie, a także o wydatki na zakup prasy codziennej, koszt druku i kolportażu Magazynu Samorządowego.

W odpowiedzi Prezydent Klimaszewski przedstawił tabelę wydatków. W sumie w 2021 roku na reklamę miasto przeznaczyło 292 680,64 zł. Największa część tej kwoty została wydana w Radiu Bielsko, które zarobiło ponad 170 tys.zł

Oto lista szczegółowych wydatków na reklamę miasta oraz publikację ogłoszeń, życzeń i kondolencji:

  • Radio Bielsko - 174 942,41 zł
  • Dziennik Zachodni - 41 645,17 zł
  • Kronika Beskidzka - 32 870,71 zł
  • SeniorBB - 15 076,50 zł
  • Kwartalnik "Relacje, interpretacje" - 12 000 zł
  • Gazeta Wyborcza - 6 642 zł
  • portal Bielsko.Biala miasto tworzą ludzie - 3 690 zł zł
  • Rzeczpospolita - 2 460 zł
  • Monitor Urzędowy - 2 460 zł
  • portal BBFAN.pl - 2 207,85 zł
  • Kurier.BB - 2 091 zł
  • portal Bielsko Info - 1 023,36 zł
  • Beskidzka Mama - 900 zł

Na zakup prasy codziennej, zarówno w wersji papierowej, jak i internetowej, miasto wydało w zeszłym roku 61 368,04 zł. Druk i kolportaż Magazynu Samorządowego, który zlecono firmie TIMES z Czechowic-Dziedzic, kosztował miasto 211 617,00 zł. Szczegółową tabelę zamieszczamy w galerii.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do