
H2: Rekordowa frekwencja młodych podróżników
W okresie od 15 lutego do 2 marca z promocyjnych przejazdów skorzystało aż 124,8 tys. osób w wieku od 4 do 18 lat. To o ponad 10 tys. więcej niż w roku ubiegłym, co świadczy o rosnącej popularności kolei wśród młodych podróżników.
H2: Podróże za złotówkę – ferie pełne możliwości
Dzięki specjalnej ofercie Kolei Śląskich, młodzi pasażerowie mogli podróżować za symboliczną złotówkę na wszystkich trasach obsługiwanych przez przewoźnika, z wyjątkiem transgranicznego odcinka Chałupki – Bohumin. Sprzedaż biletów była nielimitowana, co umożliwiło codzienne podróże.
H2: Inwestycja w przyszłych pasażerów
Koleje Śląskie i Województwo Śląskie doskonale zdają sobie sprawę, jak ważne jest promowanie transportu publicznego wśród najmłodszych. „W ferie niemal 125 tys. młodych pasażerów wybrało pociągi Kolei Śląskich, przekonując się, że kolej jest atrakcyjną, wygodną i ekologiczną alternatywą dla transportu samochodowego” – podkreśla Grzegorz Boski, wicemarszałek Województwa Śląskiego.
H2: Najpopularniejsze kierunki i nowości technologiczne
Największym zainteresowaniem cieszyły się trasy z Katowic do Krakowa, Częstochowy i Bielska-Białej. Dużą popularnością cieszyła się również nowa aplikacja Kolei Śląskich – Kaeśka, za pośrednictwem której zakupiono 34 tys. biletów.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie