
Rajd Tyski będzie łączoną rundą Samochodowych Mistrzostw Tychów i Rajdowego Samochodowego Pucharu Śląska. Te pierwsze będą rozgrywane według znanego formatu Super Sprintu, z jedną próbą wytyczoną na torze testowym Fiat Chrysler Automobiles, która liczy aż 3,9 km i będzie pokonywana trzykrotnie.
Rajdowy Samochodowy Puchar Śląska jest rozgrywany według zasad Super KJS (Konkursowej Jazdy Samochodem). Oprócz trzech przejazdów oesu na torze FCA, zawodnicy pokonają też trzykrotnie próbę drogową „Żubr” o długości 3,5 km. Odcinek ten jest fragmentem odcinka specjalnego„Miedźna” z Rajdu Śląska 2017.
Regulamin RSPŚ stawia nieco większe wymagania techniczne dla samochodów i wyposażenia załogi, zwłaszcza te dotyczące bezpieczeństwa. Minimalny wiek pilota w tym cyklu to 18 lat. Załogi uczestniczące w obu cyklach mogą zbierać punkty do klasyfikacji rocznej SMT – dla załóg startujących w RSPŚ liczone będą tylko czasy próby na torze FCA.
Frekwencja w zawodach zapowiada się znakomicie. Choć do zamknięcia listy zgłoszeń zostało jeszcze kilka dni, organizatorzy mają już na liście przeszło 100 załóg.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie