
W przetargu mogą uczestniczyć właściciele lub najemcy lokali gastronomicznych, którzy spełniają warunki określone w regulaminie przetargu. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg.
Osoby zainteresowane udziałem w przetargu muszą złożyć w MZD wniosek zawierający m.in.:
Wnioski przyjmowane są do 21 lutego 2025 roku do godziny 15:00.
Cena wywoławcza miesięcznej dzierżawy jednego modułu, w zależności od jego powierzchni, waha się od 1316 zł do 2116 zł. Do ceny dzierżawy zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 23%. Wadium wynosi 1000 zł dla każdego modułu i należy je wpłacić najpóźniej do 21 lutego 2025 roku.
Szczegółowe informacje na temat przetargu można uzyskać w Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Michała Grażyńskiego 10, u Pani Urszuli Gil, tel. (033) 472-60-10 wew. 115. Miejski Zarząd Dróg zastrzega sobie prawo do odwołania przetargu.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie