Reklama

Ilu TS Podbeskidzie ma kibiców?

11/01/2016 12:24

Stadion Miejski w Bielsku-Białej wielkimi krokami zbliża się ku pełnemu otwarciu. W Podbeskidziu będą robić wszystko, aby swój nowy, piękny obiekt regularnie zapełniać do ostatniego miejsca. Dotychczas frekwencja na meczach „Górali” – umówmy się – na kolana nie powala. A jak to powinno wyglądać patrząc przez pryzmat… Facebook’a?

Sezon „ogórkowy” trwa w najlepsze. Piłkarze powoli wracają do treningów, działacze do przymiarek transferowych, a kibice zadają sobie pytania – kto przyjdzie, kto odejdzie no i oczywiście – o co ich ukochana drużyna będzie walczyła w nowej rundzie. My dziś jednak nie o tym. Znudzeni tymi plotkami i pogłoskami, pragniemy nieco zboczyć z kursu oraz przedstawić Wam – drodzy Czytelnicy – tabelę obrazującą, jak prezentuje się Podbeskidzie na tle pozostałych drużyn Ekstraklasy na… Facebook’u. Jak wiadomo, każdy z klubów posiada swój oficjalny fanpage na owym portalu społecznoścowym, który można m.in. polubić. W tym plebiscycie oczywiście rządzi i dzieli Legia Warszawa, która nad drugim Lechem Poznań ma ponad dwadzieścia tysięcy więcej fanów. Podium zamyka Wisła Kraków z ponad 287 tys. kciukami w górę. Jak prezentują się bielszczanie?

1
Legia Warszawa
871777
2
Lech Poznań
646910
3
Wisła Kraków
287566
4
Śląsk Wrocław
233675
5
Lechia Gdańsk
149852
6
Pogoń Szczecin
147313
7
Górnik Zabrze
124511
8
Ruch Chorzów
115132
9
Jagiellonia Białystok
95252
10
Korona Kielce
95212
11
Cracovia Kraków
92946
12
TS Podbeskidzie Bielsko-Biała
42554
13
Zagłębie Lubin
31197
14
Termalica Bruk-Bet Nieciecza
23590
15
Piast Gliwice
18875
16
Górnik Łęczna
14923

Tabela nie kłamie. Choć oczywiście cieszy tendencja rosnąca (w grudniu 2014 roku „Górale” mieli o trzy tysiące mniej), to nijak ma to przełożenie na rzeczywistość, wszak na meczach Podbeskidzia średnio pojawia się pięć tysięcy kibiców. A jakże wspaniale by było, gdyby choć połowa tych użytkowników „lubiących” bielszczan regularnie uczęszczało na mecze…

 

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do