
Nowy format sklepu – kompaktowy, ale kompleksowy
Sklep IKEA w Gemini Park zajmie powierzchnię 2000 m² i będzie pierwszym tego typu obiektem w Polsce oraz Europie – zlokalizowanym w centrum handlowym i opartym na nowej koncepcji marki. Pomimo mniejszego metrażu, klienci znajdą tu pełną ofertę wyposażenia wnętrz, w tym ponad 3000 produktów, z czego ponad 1000 dostępnych będzie od ręki. Pozostały asortyment można zamówić z dostawą do domu.
Integralną częścią sklepu będzie Studio planowania i zamówień, gdzie klienci skorzystają z profesjonalnego wsparcia przy projektowaniu kuchni i systemów przechowywania. W ofercie znajdzie się również gastronomia –m.in.. szwedzkie klopsiki, frytki, lody i kawa.
Kampania powitalna – IKEA rozpakowuje się w Bielsku-Białej
Otwarcie nowego najemcy wspiera kampania marketingowa, której motywem przewodnim jest symboliczne „wprowadzanie się” IKEA do Gemini Park. Od 22 września na ulicach miasta można zobaczyć Fiata 126p w barwach marki z charakterystycznymi pudłami na dachu. Dodatkowo rozdano 1500 niebieskich toreb FRAKTA klientom centrum handlowego.
Parapetówka z nagrodami – 3 i 4 października
W dniach 3–4 października w centralnym punkcie galerii powstanie specjalna strefa przypominająca pokój dzienny umeblowany produktami IKEA. W programie przewidziano muzykę, szwedzkie przekąski i liczne atrakcje. Każdy klient, który zrobi zakupy w centrum za minimum 200 zł, otrzyma jedną z 500 kart podarunkowych IKEA o wartości 50 zł. Co godzinę będzie można wygrać dodatkową nagrodę – 1000 zł na zakupy w nowym sklepie.
Współpraca marek – kontynuacja udanych inicjatyw
Otwarcie sklepu to kolejny etap współpracy Gemini Park i IKEA. W przeszłości marki zrealizowałym.in.. Wielki Turniej Skręcania Mebli z nagrodą 15 tys. zł na metamorfozę mieszkania oraz konkurs z kartą podarunkową o wartości 10 tys. zł za odgadnięcie liczby produktów w zaaranżowanej spiżarni.
Jak podkreśla Marcin Ochmański, Dyrektor Marketingu Gemini Park Bielsko-Biała, kampania powitalna ma charakter społeczny i rodzinny, łączy pokolenia i buduje poczucie wspólnoty wokół ważnego dla regionu wydarzenia.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie