Reklama

Hobbit. Niezwykła Podróż w formacie High Frame Rate 3D

20/12/2012 23:46

Z niezwykłą radością zapraszamy widzów na seanse filmu „Hobbit. Niezwykła Podróż” w innowacyjnym formacie dostępnym w Bielsku-Białej jedynie w kinie Helios.

Już 25. grudnia na ekrany naszych kin trafi najbardziej oczekiwany film nie tylko tego roku, ale kilku ostatnich lat: „Hobbit. Niezwykła podróż”. Tym razem reżyser, Peter Jackson, zaskoczy nas nie tylko ogromem produkcji, ale także ilością alternatywnych wersji filmu. Widzowie doskonale znają już 2D i 3D, tym razem będą mogli poznać obraz wyświetlany w nowym formacie High Frame Rate 3D. Ten innowacyjny format wyświetla obraz w 48 klatkach na sekundę (fps), co jest o wiele bliższe temu, co tak naprawdę widzi ludzkie oko.

Takiego obrazu w kinie jeszcze nie było, więc jeśli chcecie Państwo odkryć najdalsze zakątki Śródziemia – zapraszamy do kina HELIOS!

„Hobbit: Niezwykła podróż”, zostanie udostępniony w grudniu we wszystkich formatach kinowych, w tym także w najnowszym formacie High Frame Rate 3D (HFR 3D). W połączeniu ze sprzętem, w wybranych kinach HFR 3D, stanowi postęp w technologii zapewniający nieznane dotychczas wrażenia kinowe. Ten innowacyjny format wyświetla obraz w 48 klatkach na sekundę (fps), co jest o wiele bliższe temu, co tak naprawdę widzi ludzkie oko. Jest to dwukrotnie więcej niż standardowe 24 fps, czyli obecny format w kinach na całym świecie. Mamy nadzieję, że na własne oczy doświadczycie technologii HFR 3D lub obejrzycie film „Hobbit: Niezwykła podróż” w wybranym przez siebie formacie, wybierając spośród wersji 3D HFR 48 klatek – napisy, 3D – napisy, 3D – dubbing, 2D – napisy, 2D – dubbing.

O Filmie

Czasami obraz wygląda nieskazitelnie. Regularne krajobrazy i zwykłe ujęcia statyczne, nawet efektów cyfrowych wyglądają tak pięknie, prawie tak, że chciałoby się nacisnąć pauzę i wejść przez ekran do rzeczywistego świata […]. Opuściłem kino po projekcji z przeświadczeniem, że HFR to technologia obiecującej przyszłości, choć nie jest jeszcze całkiem gotowa.

 

Reklama

Reklama
Reklama
Wróć do