Reklama

Kajto i "Mistrzowie w pasach" 3.09

03/09/2017 14:30

 

3 września 2017 r., już od godziny 10.00, na Ustrońskim Rynku, „Mistrzowie w pasach” na czele z Kajetanem Kajetanowiczem, ambasadorem kampanii społecznej „Lotos-Mistrzowie w pasach” będą czekać na Państwa z całym zestawem edukacyjnych atrakcji. Ich zadaniem jest KREOWANIE MODY NA PRAWIDŁOWE ZAPINANIE PASÓW. Oprócz warsztatów instruktażowych zaplanowano konkursy dla dzieci i liczne atrakcje edukacyjno-rozrywkowe dla dorosłych; nie zabraknie nagród i niespodzianek.



Na stylizowanym na PIT STOP stoisku uczestnicy będą mieli szanse poczuć prawdziwą presję, jaka towarzyszy mechanikom na torze wyścigowym. Dzięki symulatorom zderzeń, dachowania, wybuchu poduszki powietrznej będzie można przeżyć zdarzenie drogowe w kontrolowanych warunkach, a wrażeń pełnych emocji z jazdy dostarczy symulator playseat. Wszystko po to, by moda na poprawne zapinanie pasów i prawidłowy montaż fotelików stała się faktem, wpływając tym samym na poprawę bezpieczeństwa kierowców i pasażerów.



W ramach 4. edycji kampanii społecznej „Mistrzowie w pasach” przez całe wakacje prowadzili działania w plenerze organizując w całej Polsce PIT STOP-y – punkty eksperckie - na stacjach paliw Lotos. Trasę instruktaży poprawnego zapinania pasów i montażu fotelików dla dzieci uroczyście kończą w Ustroniu razem ze swoim ambasadorem – Kajetanem Kajetanowiczem.

Kajetan Kajetanowicz: - Ustroń to moje miasto, wielka część mojego życia i miejsce, do którego zawsze wracam. Pokonujemy w roku dziesiątki tysięcy kilometrów, by walczyć razem z zespołem LOTOS Rally Team o kolejne wygrane, ale każdy wyjazd zaczyna się i kończy właśnie tutaj. W tym roku po raz kolejny z dumą wezmę udział w imprezie organizowanej przez miasto. Mam nadzieję, że poczujecie rajdową atmosferę i emocje, które towarzyszą nam podczas każdego startu. Do zobaczenia!

 

Dodatkowymi atrakcjami w strefie LOTOS Rally Team będą trzy samochody rajdowe, którymi ściga się Kajetan Kajetanowicz. Prócz tego będzie można zobaczyć dwa „niezwykłe samochody”, które są niezwykle rzadkie na polskich drogach. Animatorki poprowadzą dzieci do rajdowej licencji w „Akademii Małego Rajdowca”, a na wszystkich czekają konkursy z nagrodami.

Ponadto punkt ekspercki „Mistrzów w pasach” wzbogacony został o symulatory zdarzeń drogowych.



O kampanii „Mistrzowie w pasach”

 Celem kampanii „Mistrzowie w pasach” jest edukacja w zakresie PRAWIDŁOWEGO ZAPINANIA PASÓW BEZPIECZEŃSTWA W POJAZDACH. Kampania jest skierowana do kierowców i pasażerów oraz – w tym roku - do nowej grupy docelowej: instruktorów i adeptów szkół nauki jazdy. Do grudnia w całej Polsce zaplanowano blisko 50 wydarzeń. Po zakończeniu wakacyjnej trasy objazdowej z PIT STOP-ami  – specjalnymi punktami instruktażowymi na stacjach paliw, odbędą się także lekcje bezpieczeństwa dla dzieci w szkołach i przedszkolach, szkolenia dla instruktorów nauki jazdy, specjalne seminaria i występy muzyczne oraz spotkania dedykowane dla dużej publiczności w postaci pikników i festiwali.

Ponadto podczas 4. edycji kampanii organizatorzy starają się kreować MODĘ NA PRAWIDŁOWE ZAPINANIE PASÓW i poszukują wśród uczestników wydarzeń  ambasadorów bezpieczeństwa na drodze, apelujących o zadbanie o zdrowie i życie - własne i wszystkich innych użytkowników dróg.

Choć statystyki zapinających pasy w pojazdach z roku na rok wzrastają, kampania społeczna „Mistrzowie w pasach” ma też na celu przekonać do zmiany postaw jeszcze tych, którzy w ogóle nie chcą zapinać pasów podczas jazdy ryzykując życie swoje i innych.

Ważnym przesłaniem ekspertów jest dbałość o bezpieczeństwo dzieci przewożonych w samochodach, zarówno tych młodszych, które podróżują w fotelikach, jak i starszych, którym wystarczają pasy bezpieczeństwa.

     

Zadbajmy o zdrowie i życie, tego nie można przegapić…



Patronat nad kampanią objęły m.in. takie instytucje jak: Komenda Główna Policji, Główny Inspektorat Transportu Drogowego, PIMOT- Przemysłowy Instytut Motoryzacji, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
 

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do