
Hotel tworzą ludzie. O znaczeniu obsługi w funkcjonowaniu hotelu i gości
Dobry hotel to nie tylko standard pokoi czy wysoki standard wyposażenia. Jedną z najważniejszych cech obiektu, a tym samym elementem bezpośrednio wpływającym na jego reputację oraz konkurencyjność jest obsługa. To właśnie dzięki niej goście mogą poczuć się mile widziani i tym samym już na początku zyskać przeświadczenie o odpowiedniej opiece. Jakość gwarantowanej obsługi to jeden z obowiązków managerów hotelu i pracowników. Istnieje kilka cech, dzięki którym można skutecznie ocenić jakość obsługi.
Dowiedz się, jakie aspekty wpływają na komfort gości hotelowych!
Jedną z najbardziej podstawowych, a mimo tego często zapominanych, cech jest uprzejmość i życzliwość obsługi. Każdy gość przekraczający próg hotelu liczy na to, że zostanie przyjęty z uśmiechem i uprzejmością ze strony pracowników hotelu. Stosunek do gościa uchodzi za jeden z najważniejszych aspektów wizytówki hotelu, zaś potrzeba zachowania wysokiego standardu uprzejmości dotyczy wszystkich osób pracujących w danym obiekcie. Oczywiście, problemy i nieprzyjemne sytuacje zdarzają się w hotelach prawie każdego dnia, jednak to czy obsługa będzie w stanie z nich wybrnąć, w dodatku w uprzejmy sposób, często ukazuje prawdziwy poziom danego hotelu. Wiele wymaga się także od recepcjonistów, którzy mają najczęstszy kontakt z gośćmi – procesy związane z zameldowaniem powinny przebiegać szybko i konkretnie. Goście bardzo dużą wagę przywiązują do prywatności – przybywając w dane miejsce najczęściej chcą odciąć się od rutyny i na chwilę odpocząć od życia prowadzonego na co dzień. Ciągła i niezauważalna obecność obsługi to w dzisiejszych czasach jeden z podstawowych wymogów, zupełnie jak pomoc w kwestiach niezwiązanych bezpośrednio z hotelem. Od obsługi wymaga się dziś podstawowej wiedzy odnośnie atrakcji turystycznych dostępnych w danym rejonie. Podążanie według powyższych zasad jest jednym z gwarantów komfortu hotelowych gości. A nic tak nie buduje reputacji hotelu jak dobra opinia osób odwiedzających.
Małe gesty mające ogromne znaczenie – szczegóły, których nie można pominąć
W wielu wysokiej klasy hotelach jakość obsługi to podstawa, na której właściciele hotelów budują swoją renomę i rozpoznawalność na tle konkurencji. Nawet najmniejsze gesty podczas przywitania gości, serdeczny uśmiech czy miły ton głosu z pewnością wzbudzą pozytywne skojarzenia i spowodują natychmiastowy wzrost zaufania przybyszy do hotelowej obsługi. Każdy obiekt tworzą przede wszystkim ludzie, dlatego Hotel Crocus zawsze dba o wykwalifikowaną kadrę i komfort swoich gości. Wysoka jakość obsługi zawsze idzie w parze z zadowoleniem osób spędzających czas w obiekcie. Efektem wzajemnej współpracy są zaś liczne polecenia i opinie. Ludzie często przywiązują się do miejsc, dlatego większość hoteli ma swoich stałych odwiedzających, którzy zawsze są zadowoleni. Opinia jest często siłą napędową do działania i wskazówką, co warto dopracować, a co jest już samo w sobie doskonałe.
MATERIAŁ PARTNERA
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie